baby

Review: Doomoo zitzak

Lieve lezers,

Het leek mij leuk om af en toe een product te reviewen.  Een product dat ik heb gekocht of gekregen en wat ik de afgelopen tijd gebruikt heb.

Vandaag wilde ik mijn review schrijven over de Doomoo zitzak.   Ik heb hem tweedehands gekocht, en had nog nooit eerder van een ”baby zitzak” gehoord.  De mevrouw  waarvan wij de babykamer  over hebben gekocht , vroeg of we deze ook wilde. En ze vroeg er echt maar heel weinig voor , dus die namen we zeker mee!

Volgens de website van Doomoo ;

”De Doomoo Seat Colors is een poef die zowel aan de allerkleinsten vanaf de geboorte, dankzij de veiligheidsriem/tuigje, als aan grotere kinderen (tot 30 kg) een uitzonderlijk comfort biedt. Aangezien de minuscule korreltjes zich naar het lichaam van het kindje vormen en de Seat ook horizontaal gebruikt kan worden, mag een kindje er vanaf de eerste dag opliggen. Met het gebruik van het tuigje is dat ook nog eens veilig. Je kunt de Seat ook zodanig vormen dat het kindje meer rechtop kan zitten als het toe is aan een fruithapje.

Mijn ervaring

Wanneer gingen we de zitzak voor het eerst gebruiken?  Al heel snel!   Al vanaf een week ongeveer na zijn geboorte  zijn we hem gaan gebruiken.   Ik merkte aan hem dat hij het wel fijn vond om erin te zitten/liggen .  Als wij op de bank zaten of gingen eten konden we hem ook even daarin leggen en was hij echt tevreden. Het lijkt er goed comfortabel uit te zien voor hem  , je kan het zo vormen hoe jij het wilt.
Het is ook fijn om na een voeding hem daar even in te leggen zodat het allemaal even kan zakken ( mijn eigen redenering , geen idee of dat echt zo is haha ) .
De zitzak is lekker ligt en niet heel groot waardoor wij hem vaak meenamen als we op bezoek gingen .
Wat ook een heel groot pluspunt is , is dat je de hoezen kan uitwassen. Ideaaal!   Met baby’s die af en toe is spugen is dat echt nodig.

Kortom , ik ben echt heel tevreden met dit product.  Ik zie eigenlijk geen minpuntjes aan dit product . Het enige wat misschien wel een minpunt kan zijn , is  dat het product wel  prijzig is.  Daarom zou ik zeggen,  als je het wat vind , kijk even goed rond op marktplaats .  De zitzak is uitwasbaar dus tweedehands prima te doen.

Wat vind jij van dit product?   Laat het me weten in de reacties.♥

Liefs,
Ummi Omar

 

 

Geef een reactie

