Uncategorized

Allereerste Blog!

Assalamou Aleikoum wa rahmatulahi wa barakatuhu <3, en Hallo !

Als eerste, welkom welkom welkom op mijn blog. Super leuk dat je een kijkje komt nemen.
Al  enige tijd zat ik erover na te denken om voor mezelf te gaan bloggen. Maar waarover?
Sinds ik mama ben van kleine Omar lees ik zelf ontzettend veel blogs van verschillende mama’s . Ik vond dit zo inspirerend en interessant dat het mij leuk leek om dit ook voor mezelf te gaan doen.  Het moederschap is namelijk zo iets moois en waar zoveel over te vertellen valt.
Dus ik begon gisteravond , achter de computer, mijn wordpress blog pagina!  De naam had ik al in gedachte. Ik twijfelde wel tussen Umm en Ummi, maar ik vond ummi net iets beter bij mij passen ❤ en het betekend moeder van , in het Arabisch.

Ik hoop dat jullie mijn blog leuk gaan vinden ! En vrouwen kan inspireren
Dit was even een korte intro post , maar er volgt in shaa Allah nog veeeeel meer ❤

liefs,

Sarah

2 gedachten over “Allereerste Blog!

  1. Wa aleikum salaam wa rahmatoulahi wa barakatou umm ‘Omar!,
    Wat een ontzettend leuk initiatief,- moge Allah azzawajal je blog tot een nuttige plek maken en een manier voor jou om alles lekker van je af te schrijven, ameen!

    Like

Geef een reactie

